Juba mitu kuud möödas.. ja nii palju on toimunud!!Already many months have been passing.. and so much has happened!!

———–ENGLISH BELOW———-

Tereee!

Mul on rõõm, et oled leidnud tee minu blogisse! Elu on olnud kui kiirrongiga sõit, ainult et mitmete vahepeatustega ning kohale pole veel jõudnud. Võrdlus tuleb äkki sellest, et ma istun hetkel rongi peal ja sõidan Prahasse. Mida?!?? Prahasse?? Jep. Puhkan veidi Eesti vihmasest ilmast. Nali. Tegelt on asi nii, et olen minemas Josiah Venture’i laagrite treeningule. Vahepeal on nii mõndagi toimunud. Aga kes see seda liiga pikka juttu ikka jaksab lugeda, seega ma püüan hästi lühidalt teha kokkuvõtte jooksvast aastast.

Nagu te juba teate, kui olete eelmist postitust lugenud, puhkasin ma peale DTSi ja siis otsisin tööd ja olin nõutu, sest pidevalt uksed sulgusid, aga Jumal lubas, et peagi hakkan nägema selgemalt kõigest toimuvast. Ja teate mis? Läkski selgemaks! Hetkel seis selline, et töötan erivajadustega täiskasvanutega Haapsalus juba veebruari lõpust; olen käinud Türgis vahepeal 2 korda seoses Erasmus+ projektiga; teeninud erinevates kogudustes kaasa ja palju muud. Jumal on andnud mulle parima töökoha, mis mulle meeldib ja kus mul on ülimalt paindlik graafik. Ma siiamaani imestan, kuidas mul see töö ikka veel alles on, kuna ma olen iga kuu küsinud vabaks nädal-kaks. Ja nüüd ei tee tööd 2 kuud, aga ikkagi ootavad nad mind augustis tagasi. Hetkel olen ametlikult pühapäevast saati suvepraktikant Josiah Venture’iga ehk siis toetan kohalikke kogudusi ja aitan korraldada Laagri English Campi, Keila Fusion laagrit ja teen koostööd ühe vene baptisti kirikuga. Mul on imeline tiim, kellega hakkab meil homme Amazing Race.

Antud postituses tahangi ma anda lühiülevaate sellest, mis hakkab järgnevatel päevadel toimuma. Aga esmalt tahaksin ka tuua esile oma armast kogudust – 3D kogudust – ja oma kogukonda, kes on olnud nii suureks õnnistuseks. Möödunud pühapäeval kohtusin ma veel nendega enne, kui alustasime oma teekonda Tšehhi ja nad palvetasid nii minu kui teiste praktikantide ja tulevaste laagrite eest. Aitäh teile!

Minu armas kogukond/my lovely community group

Aga nüüd olevikku tagasi. Eile hilja õhtul saabusime me ühte linna Tšehhis, Poola piiri ääres. Me reisisime 2 minibussiga ja teekond oli pikk, kuid hoitud. Hetkel sõidame rongiga Prahasse, kust saab alguse ka Amazing Race koos kõikide suvepraktikantide tiimidega. Amazing Race on nagu orienteerumine, mil peab läbima erinevaid punkte ja tegema tiimi koostööd tugevdavaid ülesandeid. Ühtlasi õpime tundma üksteist ja saame läbi riigi joostes/kõndides ka huvitavaid kohti avastada 3 päeva jooksul. Mina olen igatahes väga põnevil juba! Loodan, et ka teie! Peale seda on meil treening/koolitus/õpe laagrite organiseerimisest ja siis suundumegi tagasi Eesti, et alustada ettevalmistustega!

Kui sa soovid palvetada meie eest, siis tooksin mõned palvesoovid esile:

1. Et kõigil oleks tervis korras.

2. Et ilm oleks mõnus ja keegi ei saaks külmetada.

3. Turvalist/ohutut reisimist Amazing Race’i ajal ja laagripaikadesse sõites.

4. Et ette valmistada noorte südamed, kes laagritesse tulevad.

5. Koostööd kõikidesse tiimidesse.

6. Tarkust kõikidele tiimijuhtidele gruppides ja üldiselt Josiah Venture’is.

7. Spetsiaalselt veel Eesti tiimide eest – osal meist on kõhuprobleemid.

Praeguseks siis lõpetan, aga olge tublid ja kes soovivad olla minu meililistis, kuhu kirjutan umbes kord nädalas kõigest sellest, mida Jumal on tegemas antud laagrite kaudu, siis kirjuta mu meilile silja.pikkaro@gmail.com või kirjuta mulle isiklikult oma meiliaadress Facebooki vms.

Õnnistusi soovides

Silja

At grill party with choir/grillpidu kooriga
Serving in Kunda and Avispea/teenimas Kundas ja Avispeal
Sõna jagamas Avispeal/sharing the Word in Avispea
Meie hotell, kui peatusime Lätis/Our hotel in Latvia where we stopped
Misjonikoor/Mission choir
Lapsed maalisid../children were painting..
Ühine väike projekt perega/small project with family
Cooperating with brother to drive/koostöö vennaga autoga sõites
Ema meistriteos/mother’s masterpiece
Haapsalu

Mu kass armastab värsket õhku/my cat loves fresh air
Ilus Türgi/Beautiful Turkey

Paadisõit projektis olnutega Türgis/boat trip in project in Turkey

Tigris

Vanaemaga/with grandma

Imeline Türgi toit/amazing turkish food
Tigris taaskord/Tigris again

Hommikusöök/breakfast

Istanbulis
Käisime inglise keele tunnis lastega rääkimas/we went to a english class to speak with children

____________________________________________

Hello!

I’m very happy that you have found your way to my blog! Life has been fast as travelling with fast train but with many stops and I’m still travelling with it. Like literally I’m on a train right now, going to Prague. Not even joking. Wait what.. Prague?!? Whatt?? Yep. Just taking some time off from Estonian rainy weather. Joking. Actually I’m heading to Josiah Venture internship training. Many things has been happening past few months. But nobody wants to read too long posts so I try to make it very short.

As you probably know already, if you have read my previous post, I rested for a month after DTS and then tried to look for a job and was confused because all the doors closed all the time but God had promised me that soon I will see more clear picture of everything. And you know what? It did go much clearer! At the moment I work with mentally disabled adults in Haapsalu from the end of February; I’ve been going to Turkey twice related to Erasmus+ project; I’ve been service in different churches and much more. God has given me just perfect job that I like to do and where I have very flexible schedule. I’m still wondering how is it possible that I still have that job cause I have been asking every month to have one or 2 weeks free. And now I won’t be working for 2 months but they are still waiting me back in August. For now I am officially an intern with Josiah Venture from past Sunday which means I will be supporting local churches and helping to organise Laagri English Camp, Keila Fusion camp and serve in one russian baptist church. I have amazing team and we will have Amazing Race from tomorrow.

In this post I would like to just give you a short overview what will be happening on upcoming days. But before that – I want to lift up my church and especially my community group. They are such a blessing and on Sunday I met them for the last time before starting our journey to Czech and they prayed for me and for upcoming camps. Such a blessing. Thank you!

So, back to the present. Yesterday late evening we arrived to one city in Czech, close to Poland border. We travelled with 2 minibuses and it was a long but blessed ride. At the moment we are on a train and in few hours we will arrive to Prague where we will have Amazing Race with all the intern teams doing their internship this summer! Amazing Race is a race about team building where we get to know our teammates and will be running/walking with them through Czech for 3 days. I am very excited about it! I hope you are as excited as I am! After that we have intern training and then we are heading back to Estonia to start preparing for camps! Woopwoop!

If you would like to pray for us then there are some points you can pray about:

1. That everybody would have good health condition.

2. That the weather would be nice and nobody would get cold.

3. Safe travelling throughout the race and when going back to our camp countries.

4. Preparation of hearts of the students who come to the camps.

5. Cooperation inside of all the teams.

6. Wisdom for all the group leaders and general leaders in Josiah Venture.

7. Especially also for Estonian teams – some of us have some stomach issues.

I will finish with this post now. Stay awesome and who wants to be in my email list where I write once a week or less, about everything God is doing through different camps, then write to my email silja.pikkaro@gmail.com or write me personally your email to my Facebook or here.

Blessings

Silja

Lisa kommentaar